فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
head>

ابزار وبلاگ

تولد امیر

امیر افجار

عاشقان امیر افجار



همه باهم
 

10

9

7

6

4

5

3

2

1

امیر جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم تولدت مبارک ....دوست دارم.......

 

کادو

چی بهتر از اینکه انقدر دوستش دارم ....؟

اما خوب.......قابلی نداره....بفرمایید

تو چی گرقتی براش؟

بنویسیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

خب به سلامتی خوش گذشت.......دیگه تولد داره تمام میشه اما قبل از اون میخوام از همتون معذرت خواهی کنم

آخه خییلی وقت بودم نبودم ببخشید..........ولی خوب بی دلیل هم که نبود.....!!!!

دوستتون دارم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس......

 


نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت8:42---27 اسفند 1391
سلام گلناز جان امیر هستم می خوام بهت یه خبر بدم می خوام ازدواج کنم بایه دختر خیلی خوشگل ومهربون که عاشقشم واون هم عشقشو به من ثابت کرده اصلا از اول اون عاشق من بوده ومن هم عاشقشم وتصمیم دارم باهاش ازدواج کنم بای بای

ساعت16:28---15 آبان 1391

 

پاسخ:مریمممممممممممممممممممممممممممممممم تویی؟ کجا بودی؟



mary joooooon
ساعت16:26---15 آبان 1391


ساعت1:04---4 آبان 1391

اینجا مینویسم.توروخدا صدف خ

جون.خواهش میکنم بگو

پاسخ: عزیزم بهترین کارو کردی که اومدی از من برسیدی چون فقط من میتونم جوابتو بدم:

ببین تو اولین نفری نیستی که اینو نشونم میدی! بلکه ۲۰ نفر تاحالا از من اینو برسیدن

من از امیر برسیدم ولی خییلی چرت و برت جوابمو داد.ولی میتونم بگم چیزایی که توی اون

نوشته شده بین خود امیر و اون کسیه که اون وبمو درست کرده....



golabatooon
ساعت0:04---4 آبان 1391
کجایی صدف جون؟چند وقته دیگه نمیای!!!!!!!!!!!
پاسخ:پاسخ:فداتشم گلم مرسی که به فکرمی بعدا به همه میگم چرا نمی یام ....


golabatooon
ساعت0:00---4 آبان 1391
عجب جواب سرراستی صدف جون!
پاسخ:عزیزم چی بگم؟


golabatooon
ساعت23:59---3 آبان 1391
همین طوری عزیزم فقط برام جالب بود که بدونم.اگه ارتباط نزدیکی داری واقعا خوش به حالت کاش منم جای تو بودم.اخه چند روز قبل یادم نیست کجا ولی یه چیزایی راجع اینکه امیر میخواد ازدواج کنه خوندم فقط خواستم بدونم درسته یا نه. اگه نمیخوای بگی مهم نیست.درهرصورت خوشبخت بشه. از خوشامدگوییتم ممنووووووووونم.من مدتهاست که طرفدار امیییییییییرم.اماتا یک ماه قبل اینترنت نداشتم.بازم ممنون دوست خوبم. پاسخ::* :*

golabatooon
ساعت23:58---3 آبان 1391
صدف جون میخواستم بدونم ارتباطت باامیر خیلی زیاده؟
پاسخ:عزیزم .من قبلا جواب این سوالتو داده بودم نه؟! برای چی میخوای بدونی گلم ؟


lale
ساعت2:01---27 مهر 1391
az taraf man ham behesh tabrikkk begu پاسخ:باشه حتماااا

p
ساعت2:00---27 مهر 1391
tavalodesh mobarakK

فرناز
ساعت20:51---26 مهر 1391
تفلد عالی بود پاسخ:هستم عزیزم همین جا زیره سایتـــــــــون.....مرسی

ساعت20:50---26 مهر 1391



یکیش ماله تو یکیش ماله امیر



اینم کادویئه من:" "

 

پاسخ:واای عزیزم مرسی :*



الناز
ساعت20:48---26 مهر 1391
کجایی عزیزم من نگرانتم؟ پاسخ:فداتشم عزیزم نگرانی واسه چی؟ بابا من که همیشه هستم!

ساعت20:47---26 مهر 1391

سلام عزیزم خوبی؟ تولدی که برای امیر تو وبت گرفتیو باتمام کسایی که برای امیر تو وبشون تولد گرفتم مقایسه کردم.......



وبت واقعااااااااااااااا عالیه..من یکی که معتادشم

پاسخ:الهاااااااااااااام جون عزیزم همیشه به من لطف داشتی! مرسی از لطفت گلم



ساعت20:45---26 مهر 1391

یعنی اگه ببینمت خفت میکنم ...ما اینجااا منتظریییییییمممممم


پاسخ:گلناز باشه باباااااا



گلناز
ساعت20:43---26 مهر 1391
کجاییییییییییییییییییییییییی تو؟؟؟

romina
ساعت22:56---23 شهريور 1391
_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 9 مهر 1391برچسب:,سـاعت 15:58 نويسنده _
яima